Villa Green Stúdió Facebook oldala  Villa Green Stúdió Instagram oldala

Érvényes 2022. október 30-tól

Nagy szeretettel várunk benneteket és a Villa Green szentendrei, bérelhető fotóstúdióban és próbatermeiben arra törekszünk, hogy élmény legyen a munka és az alkotás. Ezért néhány pontban összegyűjtöttük, mivel tudjuk kölcsönösen gördülékennyé tenni a bérléseket.

Bérlési szabályokat kérünk olvasd végig:
  • Kérjük, hogy a fotózásod ideje alatt, csak az általad foglalt termet használd. Amennyiben egy másik termet is szeretnél kipróbálni, kérjük, egyeztess velünk és amennyiben a választott terem elérhető, úgy módosítjuk foglalásodat.

  • A termekbe egész órakor mehettek be, a foglalási idő lejárta előtt 5-10 perccel kopogással jelzünk, 50"-kor el kell kezdeni visszarendezni a termet, legkésőbb 55"-kor kipakolni, egészkor pedig már a következő vendégek érkeztetése történik. A termet a foglalási idő letelte előtt - egyeztetés hiányában - akkor is el kell hagyni, ha az a zárás előtti utolsó fotózás, vagy nincs közvetlenül utána foglalás.

  • Amennyiben a foglalást több munkád között megosztanád (pl. egy óra alatt két vendéget, családot fotóznál) figyelj arra, hogy a vendégeket neked kell fogadnod, az általad bérelt stúdiótérhez kísérned. Ha a vendégek előbb érkeznek, természetesen kényelmesen várakozhatnak a földszinti térben, de semmi értelme, hogy tanácstalanul toporogjanak, vajon melyik stúdiótérben várja őket a választott fotósuk. Kérünk ilyenkor folyamatosan figyelj a pontos időbeosztásra és fontold azt is meg, hogy a legkisebb csúszás esetén sem lesz már lehetőség korrigálni "behozni az időt". A "fél óránként" érkező vendégeknek pedig ideális esetben is csak kb. 20 perc jut a stúdiótérben - ami általában egy borzasztó zaklatott fotózás és legkevésbé sem élmény - szinte lehetőséget sem hagyva nekik a ráhangolódásra.

  • Mivel a fotóstúdióban sok ember megfordul, kifejezetten ügyelünk a tisztaságra. Kérjük a stúdióterekbe lépéskor mindenki viseljen tiszta talpú váltócipőt (vagy szobazoknit, stb...). Ha valakinek nincs, szívesen adunk cipővédőt, papucsot, de alapvetően ajánlott a saját váltócipő / szobazokni. A fotón megörökített pillanatokon is sokkal jobb egy tiszta, kipucolt alkalmi cipőt, akár egy aranyos, vagy vicces szoba-zoknit látni ;)

  • Műtermeinket úgy alakítottuk ki, hogy minden könnyen mozdítható, átrendezhető legyen. Kérünk, hogy mielőtt távozol, mindent oda rendezz vissza, ahol érkezésedkor találtad, hogy a következő bérlő zavartalanul kezdhesse a fotózást. A visszarendezésnek pont e-miatt a bérlési időn belül kell megvalósulnia, hiszen a következő vendég is szeretné egész órakor, kész és rendezett állapotban átvenni a termet.

  • A bérelhető termekben az étel-, italfogyasztás tilos. Ha hozol magaddal ételt, italt, nyugodtan fogyaszd el az arra kialakított földszinti térben, hiszen egy következő vendég számára nagyon rossz élményt okozhat egy korábbi észrevétlenül kicsöppent, elszórt étel-/italmaradékba - az alkalomra felvett - szép öltözékben beleülni, beletérdelni.

  • Kisállatbarát hely vagyunk. Kis kedvencedet szeretettel látjuk, ha szobatiszta, szelíd, emberhez szokott, fegyelmezhető. Kérünk mindenképpen hozz egy tiszta takarót / plédet, a kanapékra és fotelekre kizárólag így engedhetőek fel. Mivel a következő fotózások alkalmával nem tudhatjuk jön-e erre érzékeny vendég (allergiás, asztmás), az ilyen jellegű fotózások esetén a bérlési idő - visszarendezéssel és teljes kipakolással együtt - 45 perc, hogy legyen időnk porszívózni, szellőztetni. Egy "nem várt baleset" esetén a helyrehozatal költsége (tisztítás, javítás, stb...) teljes egészében a bérlőt terheli.

  • Szigorúan tilos a termekben bármiféle nyílt láng (gyertya, csillagszóró, stb...), illetve szóródó anyag (pl. konfetti, csillámpor) használata!

  • Ha a szabályok betartása ellenére mégis kár keletkezik az általad bérelt teremben, kérjük minden körülmények között jelezd nekünk! Jó ötletnek tűnhet "elsunnyogni" ezt-azt, de nekünk esélyt sem hagy orvosolni a problémát a következő vendégek előtt. Az okozott kárért a mindenkor a bérlőt terheli az anyagi felelősség.

  • Foglalásoknál 7 fő feletti létszám esetén kérünk legalább egy sminkhelyet is béreljetek, mert tapasztalatunk szerint ilyen létszámnál jelentős lepakolási és készülődési helyigény jelentkezik.

  • A teremhez - fotózáshoz, forgatáshoz - kért technikai eszközöket neked kell üzemeltetni. Ha a kért stúdióeszközökkel kapcsolatos kérdésed van, érkezéskor, akár a fotózás megkezdésekor szívesen segítünk.

  • ! Az október 28. - január 7. közötti időszakban lemondást, módosítást legkésőbb a foglalt időpont előtt 8 nappal fogadunk el. 8 napon belül - tapasztalatunk szerint - nem, vagy csak nagyon ritkán tud már másik fotós, akár család a felszabadult időponttal élni, hiszen ez az időszak mindenkinek sokkal inkább be van osztva. Ezért a foglalt időponttól számított 8 napon belül (7-0nap) a 100% kötbért számlázzuk ki. Köszönjük megértéseteket és együttműködéseteket 🤗
    Az év többi időszakában, (január 8 - október 28 között): a fotóstúdió bérlés 72 órával a foglalt időpont előtt még módosítható. 72 órán belüli lemondás esetén 50%, 48 órán belüli lemondás esetén 100% kötbért számlázunk ki. Igazolt betegség esetén, a 2 héten belülre történő átfoglalásoknál a kötbér 50%-át jóváírjuk.

  • Fenntartjuk a jogot a 2 órát meghaladó előfoglalások esetén díjbekérő / előlegszámla kiállítására!
  • Viss Major esetén (ide értve, de nem kizárólag minden olyan rajtunk kívül álló okot, ami a zavartalan működést ellehetetleníti pl.: közüzemi kimaradás, stb...) fenntartjuk a jogot a foglalások törlésére, változtatására.